اطلاعات خوب اطلاعات خوب .

اطلاعات خوب

از قابليت هاي فوق العاده دوربين مداربسته سيم كارت خور با خبر باشيد!

دوربين مداربسته سيم كارتي چيست ؟
بايد بدانيد كه دوربين مداربسته سيم كارت خور در دسته دوربين هاي بيسيم قرار مي گيرد كه اطلاعات و تصاوير خود را از راه دور و از طريق اينترنت به شما انتقال مي دهد . با خريد دوربين مداربسته سيم كارتي ديگر به دستگاه دي وي ار براي انتقال داده ها نيازي نيست بلكه با اينترنت به صورت 4g تصاوير و فيلم ها را انتقال مي دهد .
دوربين مداربسته سيم كارت خور قابليت هاي زيادي دارد :
1.تشخيص حركت : دوربين هاي مداربسته سيم كارت خور از قابليت تشخيص حركت پشتيباني مي كنند . به اين صورت كه در صورت بروز حركت دوربين شروع به فيلم برداري مي كند و همچنين به شما هم هشدار مي فرستد و شما راهم خبردار مي كند .
2.چرخش : اكثر دوربين هاي سيم كارت خور قابليت چرخش 360 درجه را دارند.كه هيچ نقطه كور و دور از ديدي باقي نمي گذارند . و شما به مكان مورد نظر خود اشراف كامل داريد .
3.ارتباط دو طرفه :اين دوربين ها با داشتن بلندگو و ميكروفواز تكنولوژي ارتباط دوطرفه هم پشتيباني مي كنند . به اين صورت كه شما مي توانيد در هر جاي دنيا با آن طرف دوربين صحبت و مكالمه داشته باشيد .
4.كارت SD : اين دوربين ها از كارت حافظه نيز پشتياني مي كنند كه بتئانند براي شما داده ها و تصاوير ضبط و ذخيره كنند تا در صورت نياز شما بتوانيد از آن استفاده كنيد . دوربين هاي سيم كارتخور معمولا از كارت حافظه تا 128 گيگابايت پشتيباني مي كنند
5.ضد آب و گرد و غبار : دوربين سيم كارتي اين نگراني مشتريان را برطرف مي كند كه دوربين در معرض آب دچار خرابي شود. زيرا داراي از تكنولوژي ضد آب و گرد و غبار است و مناسب فضاهاي بيروني نيز مي باشد

منبع : cctv1.royablog.ir


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۲:۲۹ توسط:نيلوفر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :