اطلاعات خوب اطلاعات خوب .

اطلاعات خوب

تكنولوژي استارلايت در دوربين مداربسته چكار مي كند؟

تكنولوژي دوربين مداربسته starlight

دوربين هاي مداربسته براي ثبت تصاوير در محيط هايي با نور كم و شب نياز به يك تكنولوژي هوشمند دارند تا تصاوير را با جزييات بالا ذخيره كنند . يكي از اين تكنولوژي ها در دوربين مداربسته استفاده از مادون قرمز است كه اين تكنولوژي تصاويري را كه در شب يا محيط هاي كم نور به صورت سياه و سفيد ثبت مي كند. اما توليد كنندگان سيستم هاي دوربين مداربسته ارزان به دنبال اين بودند كه حتي در فضاهاي كم نور و شب نيز تصاويري رنگي داشته باشند كه تكنولوژي starlight به ميان آمد .

تكنولوژي starlight دوربين مداربسته چيست ؟

دوربين هاي مداربسته معمولي داراي ساختاري به نام wiring هستند . اما دوربين هاي starlight اين لايه را در ساختار خود ندارند . كه اين باعث مي شود نر بيشتر با زاويه شكست كمتر به سنسور دوربين برسد . دوربين مداربسته استارلايت داراي درجه ديافراگم بالاتر از f/2.0 مي باشد كه باعث مي شود روشنايي وسط تصوير و تيرگي هاي كنار به حد نرمال برسد .

 

تكنولوژي starlight

دوربين استارلاييت داراي سنسور بزرگتر و ديافراگم پهن تري مي باشد و سرعت شاتر دوربين را كم مي كند تا نور كافي براي تشخيص چهره انسان و پلاك خودرو هارا بدست آورد . حتي در زمان هايي كه چشم انسان نيز توانايي ديدن چيزي را ندارد .

 

تكنولوژي استارلايت در انواع دوربين هاي مداربسته

ميزان نور داراي معياري مي باشد كه به آن لوكس مي گويند. هرچه ميزان نور يك محيط بيشتر باشد لوكس آن نيز بالاتر است و هر چه روشنايي در يك فضا كم تر باشد لوكس آن نيز كم است. اگر ميزان نور به 20 لوكس برسد چشم انسان قادر به ديدن بسياري از جزييات يك محيط نيست . اما اين نوع دوربين ها حتي در اين سطح از نور نيز تصاويري باجزييات و رنگي ثبت مي كنند .

 

تكنولوژي starlight در دوربين مداربسته چگونه كار مي كنند؟

اين دوربين هاي مداربسته قادر به اين هستند كه نويزها را در طح بالا از بين ببرند و تصاويري را ثبت كنند كه داراي وضوح بيستر و شفاف تر هستند . سنسور دوربين هاي استارلايت از سنسور دوربين مداربسته قديمي تر بزرگتر هستند . ديافراگم پهن تري هم دارد كه سرعت شاتر را كم مي كند . بنابراين نور بيشتري به سنسور خواهد رسيد و با وجود تاريكي تصاوير رنگي ثبت مي شوند .

 

تكنولوژي استارلايت

قابليت هاي مهم دوربين هاي استارلايت

ديددرشب رنگي

كيفيت بالاي تصاوير

ثبت تصاويررنگي با جزييات بالا كه حتي چشم انسان قادر به ديدن آن نيست

داراي برد بيشتر در ديددرشب

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۸:۲۰ توسط:نيلوفر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :