اطلاعات خوب اطلاعات خوب .

اطلاعات خوب

ماكت دوربين مداربسته در چه جاهايي نصب مي كنند؟

 بعضي افراد هستند كه نيازي به دوربين هاي مداربسته باكيفيت ندارند و مي خواهند فقط چيزي شبيه به دوربين داشته باشند،به همين دليل به خريد ماكت دوربين مداربسته روي مي آورند . زيرا ماكت ها بسيار شبيه دوربين مي باشند و تشخيص آن كه واقعي است يا نه امكان پذير نيست .همچنين هزينه آن هم بسيار كمتر از مدل هاي واقعي است كه با كمترين هزينه مي توانيد خيلي از سارقين را فراري دهيد.فقط كافي است ماكت دوربين مداربسته را تهيه كنيد.


ماكت دوربين مداربسته داراي طراحي بسيار طبيعي مي باشد و بسيار دقيق به جزييات پرداخته شده و دقيقا شبيه دوربين مداربسته است.همچنين براي طبيعي بودن هر چه بيشتر آن برروي ماكت يك چراغ چشمك زن هم كار گذاشته شده كه باعث مي شود هيچكس به غيرواقعي بودن آن شك نكند .

اين دوربين به همراه خود يك پايه هم دارد تا شما براي نصب آن برروي ديوار يا هر جاي ديگر مشكلي نداشته باشيد ،به همراه پايه 3پيچ و رول پلاك هم وجود دارد تا هزينه اي براي نصب آن نكنيد.يكي ديگر از ويژگي هاي ماكت دوربين مداربسته اين است كه شما مي توانيد از آن هم براي داخل خانه و هم براي بيرون خانه استفاده كنيد ،چرا كه ضد آب است و در محيط بيروني آسيبي نمي بيند.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۳:۵۳ توسط:نيلوفر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :